Переглянути всі підручники
<< < 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 > >>

 

Тема 19. Маркетинг

го вжитку. За купівельною специфікою такі товари класифікують на певні групи (мал. 79).

Товари повсякденного попиту споживач купує часто і майже не порівнює між собою (продукти харчування, дрібні побутові речі, засоби повсякденної гігієни).

Товари попереднього вибору покупець купує, завчасно оцінивши їхні особливості й порівнявши з іншими товарами їхню якість, оформлення, компактність, комплексність товарів, інші властивості, які полегшують і водночас прикрашають життя людини, є ознакою певного її іміджу (меблі, одяг, побутова електроніка тощо).

Товари особливого попиту — це товари з унікальними властивостями, для придбання яких споживач готовий докласти додаткових зусиль і неабияких коштів. До них належать високо-престижні товари та предмети розкоші (дорогоцінні прикраси, шикарні автомобілі, колекційні товари, супермодні речі).

Товари пасивного попиту — товари, про які покупець або не знає, або не задумується про покупку. Стимулювати їх придбання може зазвичай реклама, яка повідомляє про існування таких товарів (страхові послуги, новинки техніки, нові електронні прилади тощо).

Отже, головним завданням маркетингу є сприяння якнайшвидшій реалізації товарів та послуг через задоволення відповідних потреб споживачів.

3. Стимулювання реалізації товарів і послуг

Стимулюванням реалізації товарів і послуг називають використання різноманітних засобів впливу задля прискорення й підсилення позитивної реакції ринку на дані товари й послуги (мал. 80).

 

Переглянути всі підручники
<< < 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 > >>
Hosted by uCoz