Переглянути всі підручники
<< < 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 > >>

 

Розділ III

чи користування послугою. Тому досить часто при створенні фірми або розширенні виробництва основні зусилля маркето-логів (організаторів маркетингу) спрямовуються саме на це.

Визначення конкурентних переваг. Ця маркетингова діяльність націлена на те, щоб покупці надавали перевагу саме цій продукції, а не продукції конкурентів. Відчутність переваги досягається шляхом зосередження на ній уваги споживачів, створення образу, обґрунтування новизни продукції або її параметрів, якості товарів, їх доступності, низьких цін тощо. Створення конкурентних переваг — багаторічна маркетингова політика у великих компаніях.

Реалізація (продаж) товарів і послуг є метою кожного підприємства. Деякі з них прагнуть швидко привернути увагу до своєї торгової марки, щоб витіснити конкурентів. Для цього вдаються до розширення масовості виробництва, що зумовлює зниження цін, а також до запровадження нових видів товарів, просування їх на нові ринки тощо.

2. Основні об'єкти маркетингу

До об'єктів, на які спрямована маркетингова політика, належать: продукція (товари й послуги), стимулювання реалізації товарів і послуг, а також ціна.

Для маркетингу об'єктом діяльності, товаром є все, що здатне задовольнити попит споживачів і може бути запропоноване на ринку з метою продажу: фізичні об'єкти, території, організації (фірми, підприємства, установи), ідеї, послуги тощо. Найбільш масові серед товарів називаються товарами широко-

 

Переглянути всі підручники
<< < 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 > >>
Hosted by uCoz