Переглянути всі підручники
<< < 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 > >>

 

Тема 5. Конкуренція

3) значна кількість фірм у галузі виключає їхню взаємозалежність.

Для заохочення покупців фірми намагаються надати своїм товарам унікальних якостей — реальних чи уявних, що називають диференціацією продукту. Ті чи інші споживчі властивості одного й того самого продукту за допомогою реклами чи кмітливості продавців пропонуються як унікальні або дуже спеціалізовані. Хоча в них товар подібний чи однотипний, але може подаватися з дещо іншими властивостями чи призначенням. Якщо бізнес буде успішним, то фірма матиме змогу формувати постійне коло споживачів, які віддаватимуть перевагу саме її продукції. Справжні відмінності товару зазвичай стосуються функціональних його можливостей.

Послуги та умови продажу товару є важливими чинниками його реальної диференціації. Це — дизайн оформлення, ввічливість і уважність працівників магазину, репутація фірми, можливість купувати у кредит тощо. Диференціація зумовлюється також місцем розташування об'єкта, де здійснюється продаж товару, і його доступністю.

Уявні відмінності товару створюють за допомогою реклами, привабливої упаковки, дизайну, використання торгових зна

 

Переглянути всі підручники
<< < 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 > >>
Hosted by uCoz