Розділ III 6 Назвіть основні складові маркетингової діяльності. 7. Яка роль реклами в реалізації товарів та послуг? 8. Охарактеризуйте основні складові зовнішнього маркетингового середовища фірми. 9. Проаналізуйте на конкретних прикладах, як у сучасній економіці підприємства стимулюють реалізацію товарів і послуг Чому і як змінюються прийоми такого стимулювання? 10. Охарактеризуйте основні елементи внутрішнього маркетингового середовища фірми. 11. Відомо, що маркетингові дослідження використовуються для створення нових товарів і послуг, нових галузей бізнесу Наведіть власні приклади виникнення нових видів діяльності в результаті маркетингових досліджень. ![]() 12. Поясніть суть вислову: «Покупець завжди правий». Чому подібний підхід особливо актуальний в умовах насиченого ринку й загострення конкуренції? 13. Проаналізуйте причини виникнення маркетингу в другій половині XX ст. 14. Виконайте вправу-гру «Наш маркетинговий відділ»: 1) розробіть товарну марку, логотип (фірмовий знак) і девіз вашого підприємства: 2) визначте, з яким сегментом ринку ви працюватимете, для кого призначена ваша продукція, хто ваші споживачі; 3) запропонуйте основні шляхи вивчення попиту на свою продукцію; 4) визначте, яка система реалізації продукції найбільше підходить для продукції вашого підприємства; 5) підготуйте зразки реклами вашої продукції. 15. Як відомо, важливим елементом успішного бізнесу є товарний знак фірми або продукції. Однією з найкрупніших організацій, яка має метою розвиток, захист і підтримку товарних знаків та об'єктів інтелектуальної власності, є Міжнародна Асоціація товарних знаків (INTA). Вона виникла в 1878 р. за ініціативою 12 торговців і промисловців, які зрозуміли важливість захисту прав власників товарних знаків. Нині ця організація об'єднує майже 4000 власників товарних знаків, патентних повірених, юристів з-понад 120 країн світу. Охарактеризуйте на конкретних прикладах роль товарних марок у взаємодії виробників і споживачів. Які проблеми пов'язані з використанням товарних знаків відомих вам виробників? ![]()
|