Розділ і Ринок та його основні елементи: попит, пропозиція, ціни ![]() ![]() 1. Взаємодія суб'єктів господарювання: як бажання споживачів матеріалізуються у товари І послуги На споживчому ринкові продаються й купуються мільйони різних товарів — від будинків, автомобілів, літаків до найдріб-ніших побутових речей і продуктів харчування. Власниками товарів та послуг є організації бізнесу чи окремі громадяни — продавці, а покупці володіють певною сумою грошей для купівлі товарів. Зрозуміло, що продавці хочуть продати товари і надати послуги за такими цінами, які забезпечили б їм якомога більші доходи. Водночас споживачі купують товари та замовляють послуги з огляду на ціни й наявність грошей. Саме через зіставлення наявних у них грошей з ціною та якістю товарів і послуг покупці формують попит, впливають на ринкові ціни та обсяги виробництва. Чому, наприклад, шоколадні діди-морози в супермаркеті після 14 січня дешевші, ніж перед Новим роком? Тому що продавець, який до Нового року продавав їх за нормальною ціною, після свят зро- ![]()
|