Переглянути всі підручники
<< < 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 > >>

 

Розділ II

ворення за такими напрямами:

• підвищення продуктивності праці;

• скорочення браку продукції;

• економія палива, сировини, енергії;

• зміна структури управління;

• удосконалення роботи з постачальниками;

• оптимізація взаємодії з торговельними установами.

Прибуток підприємства

1. Сутність та значення прибутку, його зв'язок із виручкою від реалізації

Прибуток є основним стимулом створення й діяльності підприємства, адже саме за рахунок нього скуповуються витрати на виробництво та збут товару, оплачується робота працівників. Від його розмірів залежать можливості підприємця в забезпеченні власної господарської діяльності в умовах конкуренції. Питання про те, що виробляти, як виробляти, для кого виробляти, підприємці в ринкових умовах визначають за основним орієнтиром — прибутком.

На рахунки фірми, що продає свою продукцію, виконує роботи чи надає послуги, постійно надходять гроші. Ці кошти називаються виторгом підприємства, або виручкою від реалізації товарів, робіт та послуг. Різниця між виторгом фірми та її витратами називається прибутком.

Як згадувалося раніше, процес виробництва завершується продажем товарів або послуг. Для підприємства продаж продукції свідчить, що вона за споживчими властивостями, якістю та асортиментом відповідає потребам і попиту покупців. Від величини виторгу залежать обсяг прибутку підприємства та вчасність здійснення всіх платежів, виплата зарплати

 

Переглянути всі підручники
<< < 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 > >>
Hosted by uCoz