Зміст
3. Рівні менеджменту.................................175
4. Особисті якості сучасного менеджера ...................175
Тема 19. Маркетинг
1. Маркетинг та його цілі ..............................178
2. Основні об'єкти маркетингу ..........................180
3. Стимулювання реалізації товарів і послуг ...............181
4. Маркетингове середовище фірми.......................183
5. Ціна товару .......................................184
РОЗДІЛ III.
НАЦІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА Тема 20. Економічний потенціал суспільства
1. Показники економічного і людського розвитку ...........188
2. Структура господарства країни........................190
3. Етапи економічного кругообігу........................192
4. Основні макроекономічні пропорції: сукупні попит
і пропозиція.......................................193
5. Головні риси макроекономічної рівноваги ...............196
Тема 21. Система показників господарювання. Національне багатство
1. Система національних рахунків .......................199
2. Визначення основних показників національного багатства . . . .201
3. Що таке національний дохід..........................206
Тема 22. Роль держави у ринковій економіці
1. Держава і сучасний ринок ...........................208
2. Функції держави в сучасній економіці ..................211
3. Економічна політика держави ........................214
Тема 23. Фінансово-бюджетна система країни
1. Що таке фінанси і які функції вони виконують ...........216
2. Фінансова система країни та хто є основними дійовими особами у сфері фінансів .............................218
3. Фінансова діяльність держави і бюджетна система ........211
Тема 24. Податки І доходи держави
1. Основні джерела доходів держави .....................226
2. Класифікація податків і система оподаткування ..........228
3. Як впливають податки на ринкову рівновагу в економіці . . .230
4. Як пов'язані податки і справедливий розподіл доходів
у суспільстві.......................................232
|