Розділ II 1. Які з названих типів грошей можуть бути використані як скарб: паперові гроші, золоті монети, кредитні картки? 2. Наведіть приклади бартерних угод. 3. Які види грошей ви знаєте? ![]() 4. Розкажіть, що спричинило виникнення грошей. 5. У чому перевага кредитних карток перед паперовими грошима? 6. Дайте визначення понять «гроші», «монета», «повноцінні гроші», «неповноцінні гроші». ![]() 7. Охарактеризуйте на конкретних прикладах функції грошей. 8. Проаналізуйте, які наслідки має збільшення грошей в обігу. 9. Порівняйте особливості обігу готівкових і безготівкових грошей. Вкажіть їхні переваги й недоліки. ![]() 10. Проаналізуйте і поясніть, від чого залежить цінність грошей у країні, в яких ситуаціях вона може збільшуватися чи зменшуватися. 11. Поясніть таке твердження: «Гроші — це те, що суспільство проголошує грошима». ![]() 12. Проаналізуйте зв'язок між розвитком держави і грошовим обігом. Які властивості національних грошей свідчать про рівень розвитку господарства країни? ![]() Економічний процес та економічні системи ![]() 1. Основні суб'єкти економічного процесу Економіка у значенні «господарство» є системою всіх установ, підприємств і методів, за допомогою яких люди створюють
|